vineri, 24 februarie 2012

20 de melodii de dragoste pentru Dragobete



______BANC DE DRAGOBETE ________
"O cearta in familie. Sotia il loveste pe sot. Acesta se ascunde sub pat.
Sotia incearca sa-l scoata:
- Iesi!
- Nu ies!
- Iesi!
- Nu ies!
- Iesi!
- Auzi fa cine e stapan in casa?! Daca am spus ca nu ies - inseamna ca nu ies!!! "





Cu ocazia zilei de 24 februarie cunoscuta printre romani ca Dragobete sau cum spun unii varianta romnaneasca a lui Valentine's Day ,am selectat 20 de piese de dragoste romanesti
Sper sa va placa!

1.Florin Chilian - ZECE

Asculta mai multe audio diverse

2.Vama Veche - Epilog

Asculta mai multe audio diverse

3.Gheorghe Gheorghiu - indragosteste-ma de tine

Asculta mai multe audio traditionala

4.Anisoara Puica - Ochii mei

Asculta mai multe audio diverse

5.Hara - Cine

Asculta mai multe audio diverse

6.Holograf - Sa nu-mi iei niciodata dragostea

Asculta mai multe audio diverse

7.Gheorghe Gheorghiu - Ma gandesc la tine

Asculta mai multe audio traditionala

8.Holograf - Inima mea nu e intreaga daca nu esti tu

Asculta mai multe audio diverse

9.Fuego - Ce seara minunata

Asculta mai multe audio diverse

10.Holograf - Fara ea

Asculta mai multe audio ambientala

11.Fuego - Cat de frumoasa esti femeie
Asculta mai multe audio blues

12.Gheorghe Gheorghiu- Unde dragoste nu e ....

Asculta mai multe audio diverse

13.Marcel Pavel - Frumoasa mea

Asculta mai multe audio diverse

14.Stefan Iordache - Ce cauti tu in viata mea?!

Asculta mai multe audio diverse

15.Paula Seling - Ploaie in luna lui Marte

Asculta mai multe audio diverse

16.Stefan Banica Jr. and Stefan Banica Sr. - Cum am ajuns sa te iubesc!
Asculta mai multe audio diverse

17.Catalin Crisan & Lucia Crisan - Amandoi

Asculta mai multe audio pop

18.Talisman - numai una

Asculta mai multe audio diverse

19.Adi Cristescu - Nori de iubire
Asculta mai multe audio diverse

20.Lucia & Catalin Crisan-Te Iubesc
Asculta mai multe audio pop



PS:Acesta nu e un top...ordine este pur intamplatoare.Sunt foarte multe melodii de dragoste superbe pe care nu am putut sa le includ in aceasta selectie de doar 20.Eu am incercat o combinatie intre melodiile de actualitate si melodiile mai vechi...
Pentru propuneri de melodi astept un comentariu de la dumneavoastra.
SURSA POZA:noiigolani.ro
SURSA BANC:glumite.ro

Un comentariu:

  1. Foarte frumoase melodii ai ales! Propunerile mele muzicale le-ai vazut deja pe blogul meu. :)

    RăspundețiȘtergere

Produse evoMAG.ro

Articole recente