vineri, 16 martie 2012

Lara Fabian -prima data in ROMANIA


Lara Fabian , una dintre cele mai bune voci feminine din lume va concerta maine 17 martie 2012 la Sala Palatului din Bucuresti la ora 20.00 .
Este prima data cand aceasta sustine un concert in Romania.
Deoarece biletele s-au vandul foarte repede ,chiar cu doua luni inainte de concert, dar si datorita faptului ca solista are foarte multi fani romani artista a fost rugata sa mai sustina un al doilea concert.Acesta va avea loc duminica 18 martie la acceasi ora.


Dupa cum am mai spus o apreciez enorm pe aceasta solista pentru vocea deosebita,sesibilitatea,modul cum simte si transmite muzica ei dar si frumusetea ei,aceasta fiind una din canteretele mele preferate.
Pentru cei care nu prea o cunosc pe Lara Fabian ,puteti afla aici mai multe despre artista nascuta in Belgia.
Hituri precum “Je t’aime“, “I will love again“,“Adagio“,etc au facut-o din ce in ce mai renumita pe plan international si i-au adus succes tot mai mare.




Remarcabil este faptul ca ea canta in engleza, franceza ,spaniola, italiana si vorbeste fluent toate aceste patru limbi limbi,dar a cantat si in rusa,portugheza si germana insa nu vorbeste cursiv aceste limbi straine.


Pentru mai multe detalii si cum se achizitioneaza bitele aflati aici,desi ma indoiesc ca se mai gasesc bilete...
Sursa poza

8 comentarii:

  1. Canta extraordinar, are o voce de exceptie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Cristi:Asa e ...din pacate tot mai putina lumea apreciaza muzica de calitate printre atata aglomeratie comerciala

      Ștergere
  2. Eu o ador pe, Lara Fabian... indiferent limba in care canta... are o sensibilitate aparte iar cu vocea ei iti atinge sufletul.
    O seara frumoasa,ktalinoo! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Stafania:Multumesc mult!Asta trebuie sa fie calitatea unui artist adevarat.Nu are importanta limba ci mesajul piesei

      Ștergere
  3. un artist complex. am auzit de ea dar nu am ascultat-o intr-un mod special. e bine sa stii ca mai sunt oameni care mai canta si muzica...

    RăspundețiȘtergere
  4. @raul rual:Mersi de comentariu:)Da,asa e,artisti adevarati mereu vor produce muzica de calitate

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot sa cred :-((( Mi-ar fi placut sa o vad si eu, dar cum nu sunt in Ro, asta e... of :-(

    RăspundețiȘtergere
  6. @Ioana:Da si mie mi-ar fi palacut sa o vad la concert dar din pacate nu pot ajunge in Bucuresti...sunt sigur ca o sa mai revina in Romania curand ,daca o sa ii placa publicul roman

    RăspundețiȘtergere

Produse evoMAG.ro

Articole recente