duminică, 11 noiembrie 2012

Filmul de duminica(20)

In ultima perioada nu am mai recomandat filmul de duminica din cauza lipsei timpului liber.Astazi va propun pentru filmul de duminica o pelicula ce il are ca protagonist pe Russell Crowe.Mi-a placut de acest actor de cand am vazut Gladiatorul...Daca nu l-ai vazut trebuie sa il vezi cand ai timp nu de alta dar filmul e atat de bun incat a luat si premiul Oscar actorul pentru rolul sau.
Dar sa revenim la filmul de astazi.El se numeste The Next Three Days.Cand am vazut filmul asta mi-am adus aminte de serialul Prison Break(care de asemenea e foarte tare).
Pe scut despre ce este vorba:
"Viata pare perfecta pentru John Brennan, până când soţia sa, Lara, este arestata pentru o crimă îngrozitoare , pe care ea sustine ca nu a comis-o. La trei ani dupa pronuntarea sentintei , John se luptă sa-si tina familia unita, crescandu-si fiul si predand la facultate. In acelasi timp el urmareste prin toate mijloacele disponibile sa dovedeasca nevinovăţia sotiei sale. Odata cu respingerea recursului final , Lara are tendinte suicidare ,iar John decide ca există o singură soluţie posibilă si suportabila : aceea de a-si scoate soţia din inchisoare cu orice pret. In ciuda sanselor slabe de reusita si lipsa proprie de experienta, John pune la cale un plan de evadare şi se aruncă într-o lume periculoasă şi nefamiliara , riscând în cele din urmă totul pentru femeia pe care o iubeşte."
Forta cu care acest om se incapatineaza sa creada ca sotia sa nu este vinovata atunci cand cei din jur ii cer sa se resemneze, ne da o lectie de viata pe care fiecare dintre noi ar trebui sa o primim si sa o intelegem.
Va recomand acest film cu drag!
Astept comentariile voastre daca va placut acest film!
sursa poster si informatii:cinemarx.ro

2 comentarii:

Produse evoMAG.ro

Articole recente