sâmbătă, 24 martie 2012

Asa da, Puya....

Puya - Nimic nu e nou (videoclip official HD/ HQ)

Vezi mai multe video din muzica
Imi place mult aceasta piesa...mesajul piesei inspirat din vietele multora dintre noi,viata de zi cu zi. Clipul este destul de reusit spun eu si merita din plin felicitari Puya si echipa lui pentru acest proiect.
Viata e o multitudine de forme de relief,nu e o campie sau un munte.
Azi cazi in Groapa Marianelor la -11.034 metri,peste cateva zile,luni ani,poti fi ce Everest la 8848 metri altitudine savurand din plin un succes, mai poti fi din cand in cand si pe Campia de Vest.
Nu ai de unde sa stii...totul depinde de tine,cat de repede te ridici sau cat de mult te mentii acolo sus.

4 comentarii:

  1. Foarte frumoasa comparatie ai facut: " Viata e o multitudine de forme de relie", si chiar adevarat ceea ce spui.
    Asa este, depinde de fiecare individ in parte, cum isi coordoneaza viata.
    Am ascultat si piesa lui Puya, chiar mi-a placut.
    O seara cat mai frumosa iti doresc, Catalin.

    PS. Eu, in momentul acesta ascult piesa lui, Schiller - I Feel You... Iti propun sa o asculti si poate o sa-ti placa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Stefania:Da, ai dreptate...stiu melodia...e foarte frumosa.ar fii buna pentru o propunere pe Muzica Superba
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac ultimele piese marca Puya, adica omul isi da seama ca trebuie cantat si despre mizerie, nu doar despre cluburi...

    RăspundețiȘtergere

Produse evoMAG.ro

Articole recente