marți, 6 martie 2012

Tu ce "baba" ti-ai ales?



"Incepand de la 1 martie si pana pe 9 martie sunt zilele Babei: fetele, femeile si copiii isi aleg cate o ”baba”. De obicei, se alege in functie de data de nastere, si se spune ca asa cum este ziua (insorita sau innorata), asa va fi si anul persoanei respective."citeste in continuare acest articol
Eu mi-am ales ziua de azi...a fost o zi frumoasa dimineata,soare, dar la amiaza a cam nins vreo 2-3 ore,insa spre seara iar a iesit soarele.
Pe ansamblu a fost o zi frumoasa zic eu...desi nu prea cred in astfel de superstitii sau cum se numesc ele cu toate ca stiu foarte multe dintre ele.Sper sa am un an nou reusit la fel cum va urez si voua sa aveti,si sa speram ca nu va fi 2012 ultmul an asa cum tot prezic de ceva timp unii.
Stiu ca multora le place sa fac tot felul de astfel de "trucuri" poate poate vor afla un pic din misteriosul viitor ce ne asteapta.
Voi ce baba v-ati ales?
Sursa poza:codrus.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Produse evoMAG.ro

Articole recente