vineri, 2 martie 2012

Incepe primavara cu o melodie superba

Imi place trupa Animal X.Stilul lor si multe din piesele deosebite,ii ascultam de cand eram mai mic ,de cand cand s-a infiintat aceasta formatie in anul 1999 si s-au remarcat cu hituri precum "N-am crezut", "Pentru ea", "Mai mult ca oricând" sau "Să pot ierta" (acesta fiind mult timp melodia mea preferata mea a acelor vremuri).
Desi au avut o pauza cand au disparut de pe piata pentru ceva timp baietii au revenit si cei trei tineri Șerban Miron Copot (Hienă),Alexandru Sebastian Salaman (Șopârlă) ,Laurențiu Penca (Vierme) au modificat veche formula adugand inca trei membri formatiei:George Valentin Belu (Martzianu),Lazar Cercel (Tzapu),Alexandru Ivanus (Greiere).
Au revenit cu alte hituri printre care amintim: "Baieți derbedei", "Balada", "Nisip purtat de vânt",etc...
Zilele trecute(ieri sau alalta ieri) au lansat o noua melodia superba intitulata "Doar tu si eu" la care deja au realizat si un clip frumos.

Sunt sigur ca va fi hit si una dintre cele mai iubite melodii ale primaverei lui 2012.
Bravo baieti ,mult succes si continuare pe viitor cu alte hituri!!!
Sursa imagine:ciao.ro

Un comentariu:

Produse evoMAG.ro

Articole recente